2008. április 4., péntek

Újra én írok :))) (Kata)

Mostanában ritkábban tudok írni Kristófról, nem mintha nem lenne mit, hanem mert harmadik hete dolgozom. Persze csak itthonról és 4 órában. Viszont így már kevés időm jut ilyesmikre... Pedig rengeteg édes kép van, és nagyon sok aranyos dolgot csinál a kis krumpli.

Már két foga is van. Ezt a képet azért töltöttem fel, mert nagyon kicsit látszik rajta az egyik foga, de így már nem látom. Azért remélem elhiszitek :))) Egyébként nagyon éles a foga, van egy műanyag csőrös pohara, azon rendesen látszik a foga nyoma :)))

Lejjebb engedtük a kiságyát és a járókáját. Persze még nem tud kiugrani belőle, de már kapaszkodott felfelé nagyon. Így inkább megelőztük a bajt.
Apa a járóka szerelése közben :

Ez a kép még a járóka leengedése előtt készült, így kapaszkodott a rácsokba. Mindig egyre feljebb és feljebb, és a végén már a rács tetején volt a keze.

Cinkos vigyor a Nagypapával:

Mióta nem csak szopizik, végre nem csak én etethetem :))) Persze azért nem mindig könnyű etetni. Néha egész cirkuszi műsort kell neki produkálnunk, hogy egyen. Szerintem azért, mert unatkozik.
Itt Emese próbálja etetni, egész ügyesen :))
Itt pedig a Nagymama:
Ez pedig a szokásos céklás kép, szerintem minden babáról készül ilyen:
És megint találkoztak Kittivel. Olyan aranyosak együtt, nem lehet megunni őket. Kitti néha nagyokat sikongat, amolyan kislányosan, de Kristóf annyira nincs ehhez a hanghoz szokva, hogy mindig megijed, és szép lassan lebiggyed a szája, elvörösödik, és kétségbeesett sírásba kezd, ha nem vigasztalja meg valaki azonnal :)))



Nincsenek megjegyzések: